Valpsjuk

är just nu helt inställd på att jag vill skaffa en till hund nån gång i framtiden och har länge tänkt på att det ska vara en omplacering för att ge någon ett trygt och bra hem! men börjar ångra mig lite när jag tänker tillbaka på Selma som valp. Nu va hon nog världens enklaste valp som bara tugga på nån sko och blev rumsren på typ två dagar.. Men hon blev ju också den spralliga, energifyllda hund jag ville ha som verkligen vill träna och vara med överallt, det är ju inte säkert att en omplacerad hund blir så även om man kan jobba upp mycket.
Som rubriken avslöjar så har jag alltså kollat valpar ett tag nu. Men det blir nog inte aktuellt förrän efter sommaren.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: